Kontakt

Štefan Vašš
Povstania Českého Ľudu 3
04501 Moldava nad Bodvou

Tel.: +421907069697

E-mail: info@vasstavby.sk

IČO: 48062189

www.facebook.com/zamkovadlazba.VS

Kontaktujte nás

Reklamačný poriadok

1.Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

a. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na poskytované služby v oblasti stavebníctva a s ním súvisiacim materiálom (ďalej len „Materiál“), u ktorých sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).

b. Štefan Vašš zapísaný v živnostnenstkom registri (ďalej len „Predávajúci“), je živnostník, ktorý poskytuje služby, rekonštrukčné práce v oblasti stavebníctva. „Kupujúci“ je subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe danej služby.

c. Štefan Vašš v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa týmto reklamačným poriadkom riadne informuje Zákazníkov spotrebiteľov o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady poskytnutých služieb, za vady materiálov použitých pri poskytovania služieb (len v prípade, ak stavebné materiály boli zabezpečené Predávajúcim), vrátane údajov o tom, kde môžu reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.

d. Reklamačný poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste dostupnom každému Zákazníkovi v prevádzkarni Predávajúceho a je aj zverejnený na internetovej stránke Predávajúceho.

 

2. Záručné podmienky

a. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady poskytnutej služby Zákazníkom, za vady zabudovaných materiálov (ak boli zabezpečené Predávajúcim).

b. Zákazník je povinný zistené vady služieb/materiálov, na ktoré sa vzťahuje záruka za akosť, bezodkladne preukázateľne oznámiť Predávajúcemu. V opačnom prípade Predávajúci nezodpovedá za zhoršenie alebo nové vady .

3. Vybavenie reklamácie

a. Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy , s výnimkami stanovenými Zákonom.

b. Reklamácia sa uplatňuje v sídle Predávajúceho.

c. Reklamáciu uplatňuje oprávnená osoba. Zákazník uplatňuje reklamáciu osobne alebo prostredníctvom písomne splnomocneného oprávneného zástupcu. Zákazník uplatňuje reklamáciu ústne alebo písomným podaním. Podmienkou odborného posúdenia a vybavenia reklamácie je úplné vyplnenie Protokolu o reklamácii, a to na základe údajov uvedených Zákazníkom. Zákazník je povinný pri uplatnení reklamácie Tovaru/Služby a odovzdaní Tovaru/vozidla na vybavenie reklamácie bezpodmienečne:

1. poskytnút Predávajúcemu všetky požadované údaje na úplné vyplnenie Protokolu o reklamácií

2. predložiť originál alebo kópiu dokladu o odobratí služieb

d. Predávajúci vykoná miestnu prehliadku na mieste, kde boli vykonané stavebné rekonštrukčné práce a poskytované služby. Tu sa posudzuje rozsah vád, zisťuje sa oprávnosť uplatnenia reklamácie zo strany Kupujúceho. V prípade manipulácie/montáže/demontáže/zmien na predmete reklamácie (od momentu odovzdania hotových prác) má Predávajúci právo reklamáciu zamietnuť. Ak predmetom reklamácie je materiál, ktorý zabezpečil Predávajúci spolu s poskytovaním služieb, Predávajúci zistí možnosti reklamácie u dodávateľa od ktorého daný materiál nadobudol.

 

3. Lehoty na vybavenie reklamácie

a. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu Zákazníka spotrebiteľa ihneď , v zložitých prípadoch do 5 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie Zákazníka spotrebiteľa však nesmie trvať dlhšie ako 30 kalendárnych dní.

 

4. Spôsob vybavenia reklamácie

a. Vybavením reklamácie poskytovanej služby sa rozumie ukončenie reklamačného konania opravou/výmenou predmetu reklamácie alebo odôvodnené zamietnutie reklamácie.

 

5. Záverečné ustanovenia

a. Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom ……

b. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenie tohoto Reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia. Zmena reklamačného poriadku sa stáva účinnou dňom jeho zverejnenia.